asså jag har inte bloggat på 3 dar men jag har så mkt läxoor!

hej jag har inte bloggat på ganska länge men jag har haft läxor och jag hade matte diagnos idag så jag har pluggat måndag tisdag.Imorrn har vi musik sen hålltimma efter vår låååååånga*IRONISK*hååltimma har vi  gympa(jag gillar inte muusik)men det ända som e roligt med musik e min "GK" jag och Denise(www.dessin.blogg.se) hon e ootrooooooooooooooooooooooooooooligt snäll och min bästavän  nånsin älskar henne!
Vi spelar bääst gitarr eller hur denise? vi e dom bäästaste gitarrspelarna i klassen!Under lovet gjorde jag typ ingenting firade mormor va på bio 2 gånger först High School Musical 3 sen den bääästaste James Bond hen e juu såååååå snygg!men sen var jag hemma lite hängde med kompisar jag paxade denise i söndags men sen kunde jag inte!

nu kommer tå bilder på mej och min snälla denise (GK)


GK och nu kommer jag (igen)Och jag (hade ingen bra bild på mej)

Kommentarer
Postat av: denisss

naaw!!! Såklart vi e bäst på gitarr GK!!!! pussimussi

/dessin

2008-11-05 @ 20:17:27
URL: http://dessin.blogg.se/
Postat av: Ebba<33

solklart sunshine

2008-11-12 @ 16:34:04
URL: http://musicinmysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0