Denise gmn , Selma älsk , Elvira love , Olivia sweetee , Vega honey...

hejsan ebba hääär!
jag vill först säga till Denise Selma Elvira Olivia och Vega.
Jag skulle inte kunna leva om ni inte fanns , jag skulle ha ett liv utan mening.
Om ni hoppar av en bro , gör jag det med.
Om ni skulle gråta , gråter jag med er.
Om ni skulle må dåligt , mår jag dåligt.
Om ni bråkar med någon , står jag där vid eran sida.
Jag älskar er tjejer mest på denna jord! Föralltid tjejer.

JAG ÄLSKAR ER!

Ordet som jag precis skrev kommer från hjärtat och det menar jag  för att jag ljuger inte om vem jag gillar och vem jag inte gillar!


Pussar på er tjejer Dom sexiga sex tjejerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0