heejsan svejsan

hejsan svejsan
igår va jag med filippa och hon skulle sova hos mej men vi var uppe jätte länge och lekte med bratz(tööntar)

sen så var min syrras kompis hemma hos oss hon skulle oxå sova över och dom tog en pralin och mosade den på ett papper och så skrev dom typ DUMUNGE!eller nått sånt!men jag blev sur på dom så jag kasteade upp den i hennes säng sen så vaknade dom före oss och la massa... SALT! i min säng usch på dej syrran!

sen skulle vi ut på stan(idag asså) och så åt vi lite såg söta killar (hihi asså bara enligt filippa)och sen så gick vi hem till mej men före så gungade vi i hummlan.filippa slåss mycket!hon gjorde så min tumme gjorde ont!nu så äterr vi lite godis och så äter vi lite chips

men jag måste dra nuuee

vad har du gjort idag?

puss och kram Ebba




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0