hemma hos vega med selma

hejsan svejsan lingonbönor!
igår va jag selma filippa vega ochj eliza på cafe pärlan , jag och selma delade på en macka den var jätte god sen tog vi bara vatten , men sen gick vi hem till vega ( jag selma och vega ) och då va vi lite på datorn och så fick vi för oss att vi skulle gå ut till konsum , med pyjamas och utan smink.HAHAHA ( och så klart tittade alla ).Och sen så köpte vi tortelini och chips.När vi kom hem hade vi köpt 5 paket med tortelini( det blev ganska mycket över ) och sen hade vi köpt två påsar chips , ett par jätte starka och aa dom vanlinga estrella sour cream & onion. Sen åt vi pasta med pesto efter myste vi bara vi drack thé och så spelade vi tjejsnack och jag fick ett fegis kort! ( jag ville inte dansa en dans som jag kom på själv och jag skulle va SERIÖS! )
Sen va selma as läskig och jag och vega blev skit rädda det var jätte mörkt oxå! ( vega var skit rädd hon var mest rädd , jag var inte så jätte rädd det var ju bara selma ). Men sen gick vi och la oss men vi såg först på "säg att du älskar mig" den var jätte hemsk , jag hatar dom som gör våldtäckter! ANTIVÅLDTÄCKT!jag gillar verkligen inte den filmen men det är bra så att man vet vad som kan hända!men sen gick vi upp ganska sent då låg vi i sägen kollade på hannah montana och sen åt vi frukost då hade vegas brorsa en kompis som sov över men vega drog massa storys om en kompis lägenhet! ( vega du e allt för rolig XD )Men sen skulle selma gå för att hon hade dans. Men jag är kvar hos vega men vi ska träffa selma kl 16.00 och ella ska vi oxå träffa.Men jag måste gå nu men kom ihååg att LÄMNA ETT SPÅR EFTER DEJ!

Pussar och Kramar Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0