Kännslan....

hej det e Ebba
hej idag vakna jag ganska tidigt men jag orkade inte gå upp så jag ttittade lite på tv...tills mamma ringde!
hon ville att jag skulle äta men jag sa att jag skulle göra det men jag orkade inte så jag väntadce tills mamma skulle ringa igen(hon ringer alltid 2 gånger)men andra gången hon ringde gick jag upp fast då gick jag och spela sims istället=)men jag åt lite morotskaka undertiden.Men jag fick inte ta så lång tid på mej för att jag skulle åka hem till pappa för att min brorsa skulle komma hem från Spanien eller han har varit hemma i 1 dag nu men asså "so what?"vi åt hamburgare eller pappas specialare=)det e goott!=)jag har frusit idag asså dte börjar bli lite vinterväder!HAHAHAHAHA när ni e kvar i kalla Sverige åker jag till varma och mysiga Indien!skkööönt omg vad jag e trött!Idag känndes det som min kompis var sur på mej!´Men asså hon var inte sur på mej det känndes bara som det asså det var jätte konstigt jag vet inte vaför jag kände så!Men jag måste gå nu ses imorrn klasskamrater!XD
ps. det är dåligt att börja skolan igen men bra att träffa kompisarna!





xoxo

Ebbsam


Kommentarer
Postat av: ramlööösa

vem verkade sur på dig?? dt var väl inte jag?! jag verkar ibland sur även om jag inte är dt, jag e bara trööööötttt.....

2008-11-04 @ 21:52:09
URL: http://redhead-96.blogspot.com
Postat av: Ebba

nej nej det einte due!

2008-11-07 @ 19:48:34
URL: http://musicinmysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0