kväll -

hejsan
idag har jag ju sagt vad jag skulle göra , men nu ska jag säga vad vi gjorde. Jo vi gick först till jensens bof house ( men bara på toan ) för att selma ville sminka sig , sen gick vi ut igen och då träffade vi ella. Sen ville vi gå till Montis och då köpte vi glass och satte oss i trappan och pratade lite , sen gick vi till oasis och BR , och på BR kollade vi på dosedjur och bratz.Efter BR besöket gick vi till EaGames och spelade Xbox360 ( kungfupanda , det spelet var jätte roligt ) och så körde vi Guitar Hero world tour. Men jag var tvugnen att gå efter en stund pappa väntade på mej i bilen. Sen åkte vi hem eller först hyrde vi en film sen åkte vi hem. Sen åt vi lite mat och sååå. Men nu tittar jag på filmen men jag vill inte missa nått. Så jag måste gå nu men imorrn händer nått rooligt ska träffa Selma Vega och Ella vi ska titta på film!


byebye Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0