morgonpigg

hejsan svejsan igår var filippa här men hon skulle gå halv fem men halv fem skulle selma och elvira komma.
men elvira var tvungen att gå på en gång (onödigt att gå hot sen tbx*hihi*)men selma var kvar länge och väldigt länge.
asså hon sov över hos mej. men vi åt en jätte god middag med en god venezia soppa bagette men ost och smör(det blir jätte gtt om man doppar den i soppan mummms)sen hade jag gjort en god sallad men ruccola baby spenat och mango sallad sen var det gul papprika och tomater sen hade jag lite krämig balsam vinäger eller jag hade 2 olika sorters ena var vanlig och andra var med "limone"citron asså.men jag vaknade exakt kl 9.20 sen har jag vart inne på datorn väntar på selma att hon ska vakna.men jag orkar inte blogga längre fortförande trött!


när vaknade du i morse?

Pussar Ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad trååkig blogg!

2008-11-16 @ 15:24:19
Postat av: Ebba

du om du verkligen tkr det varför kommenterar du då?hmm...jag vet vem du e så det e as töntigt att inte skriva namn by the way

2008-11-17 @ 20:15:45
URL: http://musicinmysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0