SNART ÄR DET JUL!

hejhej.
Nu sitter jag i datasalen ( igen men jag vet inte riktigt men jag gillar att sitta i datasalen i skolan ) men jag  fick precis en julchock! Jaoouuwee men jag vet inte jag har bara lust att gå hem dricka julmust baka pepparkakor och kankse en och annan lussekatt! AAA "men ebba seriöst!" säger Thomasiné! HAHAHAH XD jag vet jag är lite konstig =S men asså jag har alltid gillat julen! Men i år ska jag åka till Indien med pappa över jul och nyår! Det verkar roligt men jag vill gärna ha snö på julen! Men WHATEVER! Jag gillar förendringar men guud jag måste verkligen sluta säga WHATEVER men liksom WHATEVER! HAHAHHAH  men okej det hände en sak idag men jag vill inte säga vad som hände... Men det varb bara en person som sa massa saker om mig! Men liksom WHATEVER! Men jag måste dra nu =(

Vad har du gjort idag? 

Puss och Hej Leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0