söndag 23 november 08

hejhej
idag så träffade jag Ella<3 Selma<3 och Vega<3. Vi skulle träffas kl 12 vid odenplan men jag försov mig men vega och selma kom först sen kom nog Ella och sist kom jag runt 13 men vi träffades istället vid karlaplan.Då hyrde vi the grudge 2 , den var as läskig , men det finns en bok Årstamördaren i boken fanns det en kille som jobbade i kassan i en videoaffär och han är en mördare och den video affären finns med i boken!:S Men sen gick vi hem till mig och titsde på den jag skrev vega skrek det var nog bara jag och vega som skrek=)hihi men sen ville vi se John Tucker must die , men vi bara pratade vi kollade inte på den*hihi*. Men jag var tvugnen att gå kl 17 för att vi skulle ha middag med maddes mamma. Men nu sitter jag framför datorn och tittar på ensam mamma söker hihi asså jag gillar det inte men jag tycker det är konstigt! Asså om mamma skulle ställa up i det skulle jag verkligen dö!Men jag måste gå och hämta lite glass!

vad har du gjort idag?

Heejddååå!ella selma vega och lilla jag ( super girls )

Kommentarer
Postat av: Vega

Älskar dej ebba, Det var en härlig dag ! :)

2008-11-23 @ 20:26:26
URL: http://makeupbox.blogg.se/
Postat av: Ebba<33

jaauuee jag älskar dej med , vega best daay like ever

Tack vega , tack för att du finns eller jag kanske borde tacka dina päron XD

puss och kram på dej vega!(L)

2008-11-24 @ 15:08:11
URL: http://musicinmysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0