Denise+Musik=GK!(L)

Hejhej
idag var det ganska roligt men det e det här "BRÅKET" jag hatar när folk(inga namn kmr med för ni vet vilka ni e)
nu ska jag bara säja en grej till (du vet vem due e):jag trodde du var snäll och att du aldrig skulle göra nån illa men jag trodde fel...Ja e så jävla besviken på dej...Jag vill va kompis med dej men jag vill va kompis med DEJ inte den som du inte e!Sen så tror du på den där falska rycktes ungen?
okej nu var det gjort!
idag har jag varit i datasale efterskolan med mitt arbete.Men sen kom "she devil" och förstörde allt!
hon ba "det luktar fjortis här!"
fan vad jag ville döda henne men det e inte så bra då kmr jag förlora en vän...det vill jag verkligen inte!
sen så gick jag ut efter en stund hennes parfym lukta bajs!Jozze klarade bara 5 minuter jag klarade 30 minuter men efter sa det stop!Jag gick ut sen då pratade jag lite med Jozze men sen kom Mattzi då skulle vi hem vi bor på samma kvarter då gick vi först till 7-eleven sdå köpte vi plopp och coca cola.På vägen hem pratade vi om många saker om allt möjligt liksom!Sen när jag kom hem la jag mej i sängen satte på TV och datorn.Men jag orkade inte va så länge på datorn så jag stängde av den och jag råkade somna.Men sen vaknade jag av en bomb(det var TV)då hoppade jag upp!
Sen kollade jag lite mer på TV men sen loggade jag in på msn,pea,facebook och skulle blogga lite menn sen så orkade jag inte att vara på facebook och pea så jag var bara på msn och chatta med Denise(GK).
Men jag måste dra nu


PussiMussi(ur denises blogg och ordval)


XOXO

Ebbsan  

Kommentarer
Postat av: denisss

Det e skitajobbit med bråket. Tycker så synd om (...) Söt bild på dig<3

2008-11-06 @ 21:47:36
URL: http://dessin.blogg.se/
Postat av: Ebba Kongstad

om vem?

hihi ur james bond med mina ord:

My name is bullen , dagis bullen

2008-11-06 @ 22:00:25
URL: http://musicinmysoul.blogg.se/
Postat av: Ebba<33

jaha nue vet jag vem du tycker synd om kanske non som har ett t i sej maybe

2008-11-12 @ 16:33:11
URL: http://musicinmysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0