Veckans eller Månadens tillochmed Årets film

hej ebba här. Jag ska först säga vad jag gjort idag sen kommer jag att skriva veckansfilm.
Idag var dt en väldigt bra dag men lilla Olivia var inte där! Olivia om du läser detta så saknade vi dig jätte mycket! Gumman vi saknade dig  hela dagen! Men kommer Olivia imorgon? Det kan väll bara Olivia svara på. Men nu kommer Veckans , Månadens , Årets film! Namn: John Tucker Must Die

John Tucker Must Die Framsida.

Header som spelar cherleeder i filmen

Beth som spelar en vegetarian som är lite slammpig i filmen bara + att hon är George W. Bush dotter på riktigt inte i filmen.

asså jag vet inte vad hon heter neb på riktigt heter hon Arielle och hon spelar en smart tjej.

och hvudrollen som spelas av Brittany Snow. Hon spelar en tjej som först e lite utstödt , men sen så får hon några kompisar (tjejerna över)


men jag måste gå nu


pussar och kramar Ebba


Kommentarer
Postat av: denissss

Å den filmen e sååååååååååå bra!!! Pussimussi

2008-11-20 @ 18:58:25
URL: http://dessin.blogg.se/
Postat av: Ebba

jag vet , men ni såg den hos olivia , lrl hur?

mm , men selma tog med filmen , lrl hur?

aaa jag vet det , det e min film XD

2008-11-20 @ 20:53:24
URL: http://musicinmysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0