Denise my dearestfriend

Denise du e den snällaste raraste roligaste allt jag har inte så många ord men jag har ett ord på tre ord
JAG ÄLSKAR DEJ

DU OCH JAG

I ADORE U

I LOVE U
Denise jag verkligen älskar dej mest mycket föralltid förevigt
Denise du betyder mycket för mej för oss alla jag vet att du e älskad och uppskattad av mej och av dom andra jag klarar mej inte tan dej jag älskar dej Denise!jag säger inte bara
detta jag menar det och det kommer direkt från hjärtat älsk


                                                                                    


                                                                               Ebba Kongstad'hjärta'Denise Nsell

          

Kommentarer
Postat av: denisss

Love u to ebba<3<3<3<3<3

2008-10-30 @ 10:29:29
Postat av: Ebba

jag älllsskar dej meeest söööt!

2008-10-30 @ 13:58:31
URL: http://musicinmysoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar er:D

2008-10-31 @ 12:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0