NÄSTA HOLPLATS:Nockeby

hejsan svejsan=)
idag så vakna jag runt 9.30 typ vet inte riktigt men sen så skulle jag in till stan  och träffa Selma Olivia Filippa och så va Selmas kompis Petronella med.Vi gick till NK då så gick vi till NKs Resturang som e vid ingången men det va typ bara Selma som ville gå dit så alla andra ville gå till MONTIS vääärldens(sveriges)godaste glass. sen så åkte jag & selma t till bromma ( där jag bor ) . vi  mötte upp alma vid nocke by. Där vi gick till en pizza resturang och åt pizza. N så sitter jag , selma & alma i soffan & tittar på något program. ( som verkligen suger ).  men nu så måste jag dra men vi ses kanske ikväll eller immorgon. aja... pusspuss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0