Torsadgen nångång i Oktober månad föresten HEJ!<33



    typ idag skulle jag va med några kompisar men jag kan inte men när jag ringer dem så svarar dom inte!
så jag vet inte vad jag ska göra:Smen snart  ska jag åka hem till mamma min föreldrar e skilda det e OK dom har varit det ganska länge så jag klarar mej men asså min brorsa kommer hem idag från Spanien han har bott där men jag vill träffa honom men jag kan inte för att jag åker till mamma men jag kommer säga hej nån annan gång.
I fredas var det ju fest men mamma undra om jag ville följa med till London men jag ville ju gå på festen!
Men mamma sa att jag fick välja mellan festen och London då valde jag festen!Men min syster följde med till London men asså dom köpte inget till mej!Dom komm hem i söndags sen så på tisdagen skulle mamma till Paris då frågade mamma  om jag ville ha en Longchamp väska såklart sa jag ja men det fanns så många färger men jag valde en beige.Jag gillar Loncham det e ett fint märke!Selma(www.crispy.blogg.se) hon sa att hennes syster hade en jacka från Longchamp den värkar jätte fin!

E dina föreldrar skilda?


xoxo Ebbsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. ÄR dina FÖRÄLDRAR skilda? (tänk på stavningen)



2. Men är dt inte ganska självklart att dem inte köpte något? Du valde en "töntig" fest före att åka till London, hur många gånger man till Londen på lovet?! Hahah tänk på det...?

2008-10-31 @ 20:46:08
Postat av: Ebba Kongstad

du jag skiter fullständigt i dej skaffa dej ett liv fatta eller måste jag ARTIKULERA?!

2008-10-31 @ 21:48:40
URL: http://musicinmysoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rima nu kan du verkligen stiga av bussen!

2008-11-01 @ 22:45:57
Postat av: Anonym

vafan snacar du om det e inte ens jag som e anonym?

2008-11-05 @ 18:26:44
Postat av: jojjo

jaa dt e dom :(

2008-11-10 @ 17:40:40
URL: http://www.jowaana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0