-

Hejhej , nu sitter vi här och bara vääntaaar . Selma är inne på macen , och jag på pc , haha Vega vill ha en  dator , det ser man ! Haha  , men vi har precis ätit frukost , jag tog en ostfralla och walnötsbröd . Vega tog en walnötsmacka . Selma tog en ostfralla , hahah , jag äter som en häst =) Men igår så hade vi skit roligt =) Vi va verkligen flummiga igår ! Vega och jag stanna uppe skit länge typ till 6 . men vi var seriöst inte trötta , haha , vi va uppe och gjorde massa knäppa videos haha , men nu är jag på facebook lite och typ lallar runt , haha , men nu orkar jag inte ont i fingret från igår :'( puss


E  B  B  A


Kommentarer
Postat av: Lottie

Kolla in tävlingen på min blogg! <3 Det är ett litet men fint pris! Kram

2009-02-15 @ 16:24:58
URL: http://madebymy.blogg.se/
Postat av: Lottie

Ojj, det blev ingen tävling.. sry! <3

2009-02-15 @ 16:46:02
URL: http://madebymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0