08/02-09 10.3o

hej hej , nu har jag precis vaknat , jag är ledsen att jag inte skrev nått inlägg igår men jagskriver om igår idag oxå . Mwn iaf.  över till melodifestivalen 09 , jag tyckte Emilia och Alcazar va bäst och dom som va sämts va nog Caroline af Ugglas , Scotts och Tick Tock ( kommer inte ihåg vem det va ) men jag blev skit chokad när dom ropade upp Caroline af Ugglas , ja ba VAAA ?!!?!?!? Men jag kollade inte på heöla melodifestivalen , jag kollade på Rosa Pantern ÄLSKAR ! haha , jag skattar ihjäl mig , men sen somnade jag när filmen var slut . Idag ska mina morföreldrar komma på fika , fast först ska jag till Olivia och hämta mina matte böcker . Ska göra det om 20 minuter , men iaf. jag håller på att ladda min Ipod ( jag hittade den ! i min stökiga gardeob ! haha ) men nu måste jag nog börja dusha .


//EBBA*
                

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Vill du få upp till 1 miljon besökare på din blogg? Få det genom att klicka här och läs instruktionerna. http://www.viraltrafik.se/?Nessis Det funkar verkligen!

2009-02-08 @ 12:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0