FÖRLÅT

Hejhej , jag är jätte ledsen för att jag inte har bloggat så mycket på sista tiden , men jag har inte hunnit blogga =S Haft ganska många saker att göra t.ex köpa present till min bror som fyller 18 imorrn ! Och vad vill han ha jo så har va våran konversation ..



- John vad önskar du dig ?
- Inget .
- Men du måste väll önska dig nått ?
- Men nej ! gåå !
- Jaha , då får du inget då . .
Så stängde jag dörren till hans rum och gick upp till mitt rum

Sen tar det en stund ( typ 2 timmar eller nått )   och så har jag dunst i trappan , han sprang upp i dom ( jag hade precis varit i stan ) och skrek EBBA EBBA VÄÄÄNTAAAA !!!

- Jaa ?
- Jag önskar mig en Imac , en Iphone skydd , Keihls saker , en tröja , björnborg kalsonger , nån film , pengar  ect.
- Och varför säger du det nu ?
- . . Ja . . Jag orkade inte säga det förut ?
- Okej , men tror du seriöst att jag köper en Imac , Keihls saker och ger dig pengar ?
- Aaa
- Men det kommer jag inte ! Too late  . . Men jag kanske köper en godis eller hyr den där filmen =)
- Va ?!
- Ja ?
- Fan va snål man kan bli !!!
- Jaja
Okej okej , kanske inte va såå roligt , men om man pratar med min röst , hans röst och om man va där skulle det va mycket roligare =) Men sitter jag på mitt rm ensam , och bloggar , men n ska jag nog titta på en film jag har hyr ! byebye slänger in ett inlägg sen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg Ebba:)

2009-02-20 @ 22:11:03
URL: http://isawla.blogg.se/
Postat av: Lottie

Hahaah! ;D

2009-02-21 @ 10:59:51
URL: http://storbebben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0