GLAMOUR

hej hej , nu har jag kommit hem från skolan och jag har precis satt mig framför datan . Jag tittar oxa på repris från Hells Kitchen , samtidigt som jag läser i min älsklings tidning GLAMOUR ! Nu chattar jag med några oxa . Jaja , men jag vet inte riktigt vad jag ska skriv men , vad vill ni att jag ska skriva om ? Jag vet inte riktigt menää . . . , nu tittar jag på How I met your mother , love it ! WHOOO ! heheh , men jaja jag har redan sett avsnittet , ohh , jag har inget att göraaa ! Men yippi vega har loggat in på msn ! ska säga till henne att hon ska blogga !! VEGA BLOGGA , SELMA DU MEE ! men iaf. nu har jag precis varit på telefon med min pappa han undrade bara hur det hade varit i Romme , och om jag åkte vilse HAHA min syster gjorde det , det var därför har frågade =) nu chattar jag baara guud va tråkigt jag har det . . . Just nu har jag läst hela GLAMOUR . Och det fanns en artikel om hur man skulle sminka sig proffsigt ! =) skit fint =) och så finns det snygga vårkläder . Iaf. ser ni att jag har en ny header ? TACK igen vegaa ! <33 älskar dig , jag kanske har skrivit att jag har en ny header i nått annat inlägg men WHATEVER ! Men visst är den fin ? älskar den såå mycket ! Kommer aldrig byta , eller jo kanske , men inte så snart har typ bara haft den i 1 eller 2 dagaar ! Snart kommer mamma hem , och hon har skit mycket jobb så hon måste köpa Mc Donald´s mat , men det kan vara gott , och när jag tänker på det har jag inte ätit Mc Donald´s på skit länge . Jag håller mig på den nyttiga sidan av mig , fast nää , det gör jag inte liksom läs inlägget under så får ni se att jag inte är en sån stor sallads ätare . Men jaja , till middag vill jag faktiskt äta nyttigt , jag kanske har ätit onyttigt under dagen nån glass eller godis , men aja nu har mamma kommit hem och jag äter min goda 6 pack med vitlökssås och pommes . Nu är det 2 and a half men , ååhhh jag älskar det oxaa ! HAHHA men jag har oxaa sett det avsnittet , men efetr det avsnittet blir det SEX AND THE CITY  ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH GUUUUD VA JAG ÄLSKAR DET , BARA ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DET !!!!! ABSOLUT MITT FAVVO !!! men nu orkar jag inte blogga mera !

älskar er
              //Ebba
 MY GLAMOUR SAMLING ( det är inte alla så ni bara vet )

Kommentarer
Postat av: Anna

jaaa!! GLAMOUR E BÄST!! ;)

puss <3<3<3

2009-02-05 @ 19:44:54
URL: http://ramlosa.blogg.se/
Postat av: Lottie

Hihi ;P Hare bra. // Lottie <3 ( annas lillasyrra )

2009-02-06 @ 16:24:57
URL: http://foreyou.blogg.se/
Postat av: denissss

Gud vilken söt header ebba<3! puss<3

2009-02-07 @ 10:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0