05.15

hejhej , nu sitter jag Ebba , Vega & Selam i min säng och gör inget specielt , Vega laddar upp massa flumm videor på oss nu & Selma ligger och vilar lite haha , men nu hostade Selma . .  haha , vi har precis tittat på nån jävla skit blogg , haha hon är wnb paow , & hon har ett video inlägg där hon säger att hon är patetisk & hon säger i inlägget att hon inte är wnb paow , vem kan bli mer patetisk ?! Jag , Selma & Vega höll på att skratta ihjäl oss =) haha , nu tittar vi på några töntar som har härmat Ballie , Dessie & Paow , hahahaha , dom är as töntiga XD " asså seriöst jag bröt en nagel idag " och sen visar hon f - fingret  hahha  sen säger dom " asså shiit " hela tiden man vill bara  skriikaaa !!!! dshawe98ry3cwr8555w"¤)( ÅHH JAG HATAR DOM  !haha när jag skrev börja jag blöda , hahah , fast det gjorde faktiskt ont ! nen nu pallar jag inte <33

Puss Puss Ebba*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0