mumms =) selma ?! vart är du ?!

hej hej , nu sitter jag och tittar på en film tonårs liv jätte bra =) haha

Denise och min konversation

"hej ebba , det är denise !"
"hej denise !"
"jo , selma svarar inte"
"men åhh selma ! svara"
"mm"
sen blir det tyst i luren
"tonårsliv"
"va?"
"du tittar på tonårsliv"
"hur v isste du det ?"
"jag hör ljudet från teven"
hahah , jag blev as rädd ! Denise = Synsk =S

Selma , du har skrivit inlägg på bloggen , men du svarar inte på din mobilen , men Selma snälla svara ! idag tack ? För vi behöver liksom veta om du ska va med oss !
det va det =) hejdå =)


EBBA

Kommentarer
Postat av: denissss

haha! Jaag äre synsk!!!!!!

2009-02-14 @ 16:48:46
URL: http://deniselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0