Hos Olivia

Hejhej , nu har jag precis kommit hem från Olivia . Vi gjorde inget specielt mest titta på Desprete Housewives ;) och åt mackor , mumms . Elvira och jag va där . Haha , Elvira  skulle igentligen öva på naturkunskapen , men men , ni vet vällva det lädde till , jo , inget . Hahah , men men nu chattar jag med den kattigaste katten jo , Issabelle :) Hahah , men men ( ojj , måste sluta säga men men =S )
Okej , imorrn är sista dagen i skolan , för på fredag är det studiedag  ! whoohoo ! Men idag så åker Vega till självaste Brasilien ! faaan ! Kommer saka henne grovt mycket ! åhh , älskar dig Vega, kommer sakna dig jätt emycket , inte bara jag tillochmed Emile ! XD  HHAHHAHHA ! Jag har fått min telefon räkning idag . . . jauuw , vi ska nog inte gå in på hur mycket det va :S Nu så tittar jag bara runt lite på bloggar , om ni vet en bra blogg , skriv !  Okej , jag brukar kolla igenom mest Makeupbox , Paulinadanielsson , Desireenilsson , Kenzas & Kissies . Den bästa eller den som jag tycker uppgraderar mest är nog . . Makeupbox =) Nu kanske ni tror att jag skriver så pga att jag känner dom , men nej nej , jag tycker dom är roligas och dom uppgraderar mest , men nu kanske den inte blir lika mycket så , för att Vega ska till Brasilien . . Men då är det ju upp till Selma att skriva dubbelt så mycket , bloggläsarna vill ju liksom inte kolla på gammla inlägg eller ? Just nu chattar jag med en tjej som är fett konstig , nä jag skriver "?" skrever hon "..." hon är lite konstig men men .  Snart ska vi äta , det bli kyckling med ris och typ majs eller  nätt sånt jaja . Asså jag får inte på min jäävla tv !!! Det är liksom ett program jag vill se , men min tv fungerar inte !! =S  Åhhh , va sur jag blir , men nu ska jag äta Puss Puss


EBBA *

Kommentarer
Postat av: Vega

Jag kommer sakna dig också , ENORMT mycke. Älskar dig [a]

2009-02-18 @ 20:18:01
URL: http://makeupbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0