5/02-09 16:15

Marabouuuu ♥   Viitttiiiiminnii ♥

Hej Hej , nu sitter jag i datsalen med Alice & Clementine . Denise , Vega , Selma , Elvira och Filippa var här men dom skulle gå till dansen . Nu skriver jag om min "Sport & Frittid " sak , den ska vara klar imorgon , men jag skulle få extra tid pga att jag har varit sjuk . Men jag ska typ gå nu , men jag kabn skriva vad jzag har gjort idag . Idag vaknade jag , och så fixade jag mig lite , sen så kom jag till skolan med min film till myset och mina gympa kläder . Sen hade vi franska första lektionen , det gick bra , sen hade vi håltimme , sen va det gympa , men våran lärare va sjuk så då gick ingen till gympan . Sen när det hade gått 10 minuter av gympa lektionen ( då tog vi dom minutrarna så dom ingick i håltimmen ) men sen sa våran extra lärare att dom hade skaffat en vikarie till oss . Så då gick vi ner till gympan , då körde vi killerboll och spökboll . Vi skulle gå tidigare till lunchen för att vi skulle ha mys efteer den och vi ville se så mycket på filmen som möjligt . Men iaf. tbx till storyn , då åt vi lunch , pasta med köttfärsås . Och sen hade vi mys , ´vi såg på en film jag tagit med mig , The Stepford Wives ( REKOMMENDERAR ***** 5/5 STJÄRNOR AV MIG OCH MÅNGA ANDRA ) jag hade köpt en chips påse , choklad , djungelvrål och en Vitamin Defence ( HAHA gotti gris jag ä ! ) sen så hade jag engelska , boring , fast vi bytte platser och nu sitter jag bredvid Elvira <3 och Filip . Efter det slutade jag . men jag hade missat ett läxförhör , så jag var tvungen att göra det EFTER skolan !!! skiiit ! Men nu är det iaf. gjort , det känns bra , men nu ska jag ta mina böcker och slita mig ifrån datan =)

// Ebba

The Stepford Wives ♥Svenska Lantchips ♥ Djungelvrål VRÅÅÅL  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0