Selma & Vega är här

hej hej , nu sitter jag på mitt rum med Vega & Selma <3 Vi gör inget specielt typ bara lite på intrernet . Min pappa &  min låtsas mamma är på en fest ute på Lidingö , jag palla inte följa med så jag bjöd över Selma & Vega =)  Vega ska sova här inte Selma . . Hon fick inte . . Men jag ska fråga pappa igen om hon får för att han sa nej imorse , men det betyder inte att han säger nej nu =)  aja , snart ska vi gå och äta . Vi ska till Nockeby Pizzeria =)  Sen ska vi och hyra film & godis =) hehe , me <3 candy , måste lägga in e bild också , mitt inlägg från imorse blev kort jag vet jag vet , med bara 3 bilder på lite weird things men jag ska lägga in fler bilder från webb cammen =) haha , ojj , jag glömde skriva klart inlägget ! jag , Vega & Selma har ätit pizza , fast inte Nockeby´s utan Ålstens pizzeria , fast dom skulle precis stänga så vi fick sitta ute i det kalla vädret och äta . Hahahaha , vi satt ute i det kalla vädret och åt , då såg vi 2 killar som va 97 haha dom va as taskiga elelr okej , inte taskiga , dom va fas töntiga ! haha XD dom vågade inte sätta sig ner och prata med oss , vi till och med bjöd dom på pizza , fast dom ville ha , ena illen drack typ kalle sprätts läsk , haha , okej okej . Nu pratar Vega & Selma i mobilen med två killar haha , dom vill inte komma till oss !!! åhh , vi blir as sura , men dom ska typ komma imorrn haha , men vi har hyrt Disaster Movie & en åse godis , fast dom är bara till mig ! haha , Okej , vi ska typ titta nu på filmen , men jag lägger upp bilder <3 

 EBBA , SELMA & VEGA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0