Shopping day avec wega <3

hej hej , nu har jag entligen kommit hem från vega <3 ( ta inte illa upp vega , det var jätte roligt HAHA ) men iaf. nu chattar jag med Isabelle och Madeliene <3 jätte roligt . . . , men iaf. idag har jag och vega shoppat , jag köpte en gullig t-shirt på Gina , medans vega letade efter en mörkblå/svart tubkjol men . . . hon hittade ingen DET VA SLUT ! Vega blev skit förbannad . Sen gick vi till H&M och du köpte vega en väska skit söt ! Men sen gick vi till H&M Divided och där såg vega en tröja som hon trodde kostade 149 kr , men det va 249 kr , och vega hade inte 100 kr till så då blev hon ännu surare , det var inte bra , sen så gick vi ( sprang ) till den H&M som vi köpte väskan på ( vega köpte ) och så lämnade vi till baka den så vega fick pengar och då sprang vi till baka till Divided och köpte tröjan in sted . men den var jätte fin . . . aja , sen gick vi och köpte korv , hehe och då tog båda grillad , men jag tog med både ketchup och senap med rostad lök , och vega bara ketchup och rostad lök . MUUMMS (  till elvira : jag vill har KÖÖRV !  heheh ) men sen gick vi hem till vega och då gjorde vi typ inget va på datan och blogga , och chatta med några . men sen var jag tvungen att gå . sen när jag gick åt jag kyckling med pasta  och nu sitte rjag och bloggar och tittar på " Americas next top model "  ME <3 ANTM ! aja nu måste jag sova fast klockan är 21.00 men jag ska till Romme imorrn , ska va i skolan klockan 6.15

Puss Puss // Ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjuk söt headr Ebba<3

2009-02-03 @ 21:18:33
Postat av: Vega

Gjord av VEGA . :)

Stolt <3

2009-02-04 @ 20:33:01
URL: http://makeupbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0