Tjejkväll hos Olivia <3

hej hej , igår orkade jag inte skriva ett inlägg , va så jävla trött . Men  nu skriver jag iaf. . Igår så gick vi till Vega efter skolan ( jag , selma och olivia ) jag vet inte riktigt vad vi skulle göra där men vi var där typ i 30 minuter eller nått sånt , sen gick vi till Olivia , och så va vi där en stund , sen kom Elvira så tittade vi lite på tv och fotade lite =) och jag blev sminkad av selma åhh det blev skit fint !! Sen så kanske vi va där i en timme eller nått , sen gick vi och köpte mat och hyrde video film Skiljsmässa på Franska ( vet inte hur man stavar ) men  den var inte så bra , lite konstig , men iaf. så åt vi och pratade länge , sen tittade vi på filmen hahah och åt lite gottis , en vi kollade interiktigt på den vega och selma hoppade runt hela tiden haha =) sen så skulle jag och elvira gå , elelr alla skulle fast elviras mamma skjusade mig hem , och när jag kom hem trodde mamma att klockan var halv ett , fast den va bara tio över elva men när jag kom hem var jag jätte trött  så jag somnade . Sen vaknade jag för inte så jätte länge sen gjorde gröt med socker och kanel på som jag precis ätit upp den , mamma skulle sjusa Disa och Sally till Paula , så dom är där nu . Dom skulle typ träffa n några från Vitsgarn och titta på film och jag tror att hon skulle sova över . .  men åhh ointressant , men snart ska jag träffa Selma , vet inte riktigt vad vi ska göra , men hennes dans börjar två och slutar fyra så vi skulle synas efter hennes dans . jaauuee , men jag orkar inte blogga mera nu , slänger in nån bild
SÖÖTASTE SELMA <3 efter selma gjorde en makeover <3filmen

Kommentarer
Postat av: Vega

Stolt fotograf (; <3

2009-02-07 @ 12:30:13
URL: http://makeupbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0