Vega , Selma & Filippa

hej hej , idag har jag varit i skolan & vi hade tema dag , Alla <3 dag ´s tema , man gjorde inget specielt , mest pyssla , titta på film och äta lunch . Efter skolan så gick vi hem till Vega , & där åt vi skorpor och titta på film =) Sen hämtade pappa mig typ runt 6-7 pappa ville att vi skulle äta en stoor familje middag , fast . . Disas kompis är här . . Men hon är jätte snäll =) Men nu tittar jag lite på tv & bloggar runt lite . Men till middag åt jag pasta med pesto & salami =)

Fredag den 13

Hej allihopa! Det är fredag den 13 , det betyder ju otur och det kan man säga att jag hade . Jag fick inte i gång min kamera! Men idag hade vi tema dag i skolan vi pysslade,tittade på mamma mia, hade rast,åt, och tittade på en mobbning pjäs. Det gjorde vi idag ingen skol dag haha vi hade en ganska bra skol dag. Nu sitter jag och äter Toffifee och :/ Imorrn ska ja kanske träffa Ebba och Vega och kanske Selma men det är  bara om jag får sova hos Ebba. Annars går jag till gina tricot och köper en tröja för 49.50 kr . Nu ska jag bara försöka få reda på "vilken kanal fredag" den 13 är på, vet inte varför jag gillar att titta på skräck filmer asså det är fan helt idiotiskt man är bara rädd sen i flera veckor men dom är spänande det är en anledning men än då. Om nån vet säg tack Puss Puss.
2009-02-13 @ 21:16:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)


Filippa gumman , sötast <3

Filippa du kunde tyvärr inte sova , så du får gå och köpa tröja på Gina Tricot för 49.5o kr =)


Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0