Vega

Vega du betyder . Vega jag älskar dig och jag kommer aldrig lämna dig . Som du brukar säga"lämna dig i sticket" man blir såglad när du skrattar åt det , man blir glad när du skrattar för allt . Veg jag älskar dig och det kommer jag göra mycket länge till . Du kan säga vad du vill om mig , men jag kommer alltid att älska dig . Du betyder så jävla mycket för mig . Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra m du inte fans där vid min sida . Vega jag kan lägga ner timmar och år på just detta inlägg , men du skulle sluta läsa då  . . Du är en av dom mest inressanta personer jag känner och et gör dig speciel på ett jätte bra sett  ! Vega du betyder allt för mig , du och brudarna gör mig hel ! Vega , så svårt ar det inte att förstå eller ? Vega man kan läsa dig som en öppen bok , du förstår allt och alla . Du är snygg , söt , snäll , glad , smart vem i din klass vill inte va dig ? Det ska du veta . Vega jag älskar dig , vad mycket mer ska jag skriva räcker det inte men Jag älskar dig ?

Jag älskar dig . Vega <3 Ebba


Kommentarer
Postat av: Vega

Nu kanske det ar lite svort att lasa det har, for jag ar i brasilien. Men jag vill bara saga att det du skrev var jatte fint, Ebba jag alskar dig ocksa. Och det vet du, Ebba <3 Vega.

2009-02-22 @ 22:42:14
URL: http://makeupbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0