Året 08 ´s Bästa

hej allesammans glömde göra årets ! Så n kommer det ! KOMMENTERA !
  Sarah Jessica Parker , Kirstin Davis  , Cynthia Nixon Se hela bilden och Kim Cattrall    är årets tjejer !
Dom spelar rollerna i Sex and the City ! my favorite !


Årets great weeks :

Och Indien resan tar det priset men jag har tyvärr inte några bilder från det ännw för att jag tappat bort sladden och jag vet inte vart den är


Årets Mamma :

MAMMA <3

Årets Pappa :

PAPPA <3

Årets läkerol smaker :

Salvi & Pomganate
             2                                                                    1
Årets dricka :

Vitamin <3
    2             3           1



Årets Singel :

 cirkus med Brittan ! <3

Årets Tv - Program :

 





Årets hejdååare :

Hejdå Chokladtåå !



Tack för att ni tittade in <3

Kommentarer
Postat av: Vega

I ♥ Pomganate Läkerol.

Love u.

2009-01-14 @ 16:53:45
URL: http://makeupbox.blogg.se/
Postat av: Desiree

Jag håller med att en av årets bästa tv program var top model, förresten det är ikväll :)

2009-01-14 @ 19:06:59
URL: http://dess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0