Bröllops duellen

hej hej , det blev ett sent inlägg ida för att jag har varit på bio med Filippa , Elvira , Olivia , Vega , Aliya och jag =) vi såg på " bröllops duellen " den var jätte bra och vet ni ? jag grät , men jag tänker inte avslöja något ni kanske ska se den . Men jag fick precis ett sms att selma kommit hem ! SÅÅ ROLIGT ! vi ska träffa henne imorrn ! åhh , jag har inte träffat henne på en hel månad ! först var jag i Indien sen var selma i Egypten , och det var ju inte bra för att hon åkte 2 dagar före jag kommit hem det var ju inte bra , eller ? jag saknar henne jätte mycket ! jag ville skrika när jag prata med henne , hon ville oxaa det så hon skrek ! HAHHA !! alla kolla på henne sa hon det var typ skit pinsamt , jag skulle iaf. tycka det ! HAHA ! skulle ni ?
aja nu är jag iaf. hos Filippa och pratar lite hon snackar om nån film som heter Jakson vs nånting , den verkar jätte skabbig ! =S ( när jag menar skabbig , menar jag inte att det är någon porrfilm , utan en läskig film =S ) Min dag var iaf. bra , eller , efetr skolan asså . Men nu sa vi göra något roligt =) 

pussar Trevlig helg  

( by the way : asså vi leker fjortisar nu så det kommer en liten fjortis bild =P och vi är verkligen VERKLIGEN inte det !! 
men jag laddar upp den senare för att min kamera laddar men vi ses senare puss )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0