Hej Hej

hej asså sååå himla ledsen att jag inte kunnat blogga men fan jag hinner inte !
men iaf. idag gjorde jag absolut inget specielt , vakna , klä på mig , äta , borsta tänderna och håret , gick till skolan , kom till skolan , hade en tråkig dag , slutade skolan , gick hem . Och nu sitter jag och bloggar dricker juice och äter tryfflar . Men ni kan väll säga vad ni tycker jag ska skriva om ? Just nu hitta jag några sommar bilder från Italien , jag sätter in dom nu
 jag vid vattnet 


 Disa vid vattnet , älskade syster <3


Lutande tornet i Pisa


crazy sysling Zaharias

jaag ; )


Ahmed Disa Zaharias och Karim vi snorklade

jaaou gänget igen XD

we like creeeppe !

STOLT FOTOGRAF ! <3

the end , jag kan inte lägga ut massa privata bilder på oss ! pussaaar och kraamaar ebba !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0