hej hej

hej hej , nu kanske ni tycker det är lite tjatit att jag skriver att det är tråkigt att få bajsiga taskiga kommentarer , det är därför jag hra skyddat så att jag måste godkänna kommentarerna , ni kanske tycker det är dåligt , men jag tycker det är bra.

                                                                               OBS OBS OBS OBS OBS OBS

ni som skriver taskiga kommentarer på ANDRAS bloggar är jävligt korkat och taskigt , tänk er för innan ni skriver
sånt på andras , jag tycker att ni kan skriva taskiga saker på eran egna blogg , om ni inte kan det , skriv en dagbok !

                                                                                                              DAGEN
idag fyller min syster disa 14 år , kan inte säga vad riktigt ännu hon kanske har en sjuk kompis som läser detta och  berättar ! det vill jag inte , men i morse fick hon ett oddmolly linne av mig , det är ursött ! den är rosa med en vinröd blmma på ( vill ha ) och sen fick hon lite bodythings ( for the body ) sen ska hon få saker senare när vi äter middag hemma hos pappa , vi ska typ äta kött och potatis med nån god sallad , sen blir det nog cremé brullé . sen får väll disa sina andra saker senare i kväll .
                                                                                               FREDAG
idag är det fredag och guud va skönt det är ! jag liksom bara älskar fredagar och lördagar inte söndagar , då måste man ju liksom göra ordning sig till måndagen , skoldagen rättare sagt ! HATA HATA HATA , men aja , nu är det fredag , inte söndag . 

                                                                                   DAGENS FRÅGA                                 
okej , frågan , eller frågorna , är följande .....

1 . Har jag några katter ?
2 . Har jag några hundar ?
3 . Har jag mer än ett syskon ?
4 . Om jag får välja , vad skulle jag välja mella , mobil eller internet ?
                   
                                                                                                          VÄLJ !     
1.choklad eller lakrisk ?                                                                                               ebba svarar : 1.choklad , 2. salt , 3. coke
2.sött eller salt ?                                                                                                                    4. BÅDA <3 5 . Systemkamera ofc. !
3.coca cola eller pepsi ?
4.katter eller hundar ?
5.digitalkamera eller systemkamera ?

Love Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0