hemma , igen

hej hej , nu är jag hemma och chattar lite , men jag har precis kommit hem från Matildaaa ! <3 älskar dig bästavän ! Vi åt mest glass och drack juice , prata skit och om " mecs " haha vill inte säga va det är för att det vill jag bara inte ni får väll gissa =) dom som går i min franska grupp ( laurent ´s ) vet vad det betyder =) men här kommer lite bilder från i måndags ( från tennisen )  haha moi  forever bff ´s !  LOVE ! och nu lite från my place  haha ssååå vakert sötaste selma <3  sötaste fiippa <3
aja imorrn ska min kompis ha tjejmiddag och det ska bli såå roligt , vi ska sova över och äta , och ätaaa , ansiktsmasker och ååhhh längtar redaan =) sen på lördag ska jag va med denise , ( till denise : ska vega med ? ) men jag vet inte riktigt vad jag ska ha på middan imorrn hjääälp mig =)


men nu måste jag gå och göra en maaaka ( hungrig )

pusss !

Kommentarer
Postat av: denissss

Ska fråg om Vega kan. Pussi <3

2009-01-22 @ 19:38:46
URL: http://deniselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0