sjuuk . . .

hej hej *host*
jag har nu varit sjuk i 2 1/2 dagar nu och det är jätte jobbigt , hög feber , ständigt hosta , ont i huvet och bara mått dåligt . Men jag mådde som värst igår . . . och det var ju vegas och selmas tjejmidda samma dag ! jag blev jätte arg och ledsen . . . åhh jag blev skit förbannad på mig själv ( eller rättare sagt bacillerna ) åhh , jag är jätte ledsen vega och selma ! jag såg fram emot middaan !!

jag har inte skrivit på jätte länge , men jag har inte gjort nått specielt mest hosta sovit och badat för det mesta . Just nu kl . 23.07 har disa fortförande fest ( after ski tema ) började 18.30 ååh orkar inte dom springer runt skriker åhh PAAANIIK ( ur selmas ordfråd ) men nu orkar jag verkligen inte blogga kanske hinner upp till festen snor en eller 2 salta pinnar =)


hejdåå

Kommentarer
Postat av: Lottie

Krya på dej :D

2009-01-25 @ 12:05:39
URL: http://foreyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blev också sjuk på festen så jag kom heller intee:'(. Men krya p ådig nu!

Puss

2009-01-26 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0