Vega Karlsson .

Vega Karlsson . . .

Vega Karlsson , allt jag kan säga till dig är Jag älskar dig . Vega Karlsson vad skulle jag vara utan dig ?
Vega Karlsson , vi har knappt kännt varandra i ett år men du ska veta att jag älskar dig !
Vega Karlsson , vi har gjort så mycket tillsammans , varför stanna ? Låt inget hindra oss för att vara bästisar !
                                       
                                                                                   Vega ♥ Ebba  
om jag nånsin kunde säga hur mycket du betyder för mig hoppas jag att du har tid att lyssna och läsa .
Vega vad mer kan jag säga än jag älskar dig ?
                                                                             
                                                                                          Vega , jag ♥dig

// Ebba .♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Vega

Varför just den bilden!

Finaste texten, älskar dig Ebba min kram kompis :* <3

2009-01-15 @ 19:52:16
URL: http://makeupbox.blogg.se/
Postat av: Ebba

jag bryr mig inte hur du ser ut gmn ! <3

älskar dig precis ur du ser ut gummms <3

2009-01-15 @ 20:40:41
URL: http://musicinmysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0