" Boken om mig , Ebba "

     Boken om mig , Ebba .

Detta är jag .

Mitt namn är Ebba Karolina Charlotta Kongstad Johansson . Jag är 12 år , 13 om 7 månader . Mina hobbys är att spela tennis , golf , va med kompisar och såklart shoppa !  Mitt hår är färgat blondare och det är mittimellan långt . Men när jag var liten va mitt hår cendré färgat , långt och jag hade korkskruvar . Mina ögon är mörkblåa , men när jag var liten va dom kristall blåa . Jag är 153 cm lång , själv tycker jag att det är väldigt kort för min ålder , men jag är nöjd . Min skostorlek är 37 - 37½ .  Mina husdjur heter Marsipan , Findus och Lucke .  Marsipan är min egen katt , Findus är min systers katt . Dom är trillingar med en annan katt som heter Wilson . Min mormor och morfars grannar äger honom . Marsipan och Findus är 6 år gamla , och dom fyller år i september som mig ! Dom är mina små gullipluttar . Lucke är min hund som precis fyllt 13 år ! Han är äldre än mig ! Men han är en soft coated wheaten terrier , och han är den snällaste hunden i hela världen ! Han bits inte , han skäller inte , han biter ingen och han tigger inte ! Mina föräldrar är skilda sen 11 års tid .




Detta måste jag skriva på svenskan om mig !





Ooopsi nu kom Birgit , måste gå byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0