Dagen -

Hejhej , nu har jag kommit hem från Olivia . Jag , Selma , Vega , Daniel och Love var dära . Men jag börjar från igår . Denise , Selma , Dessie , jag och Emil hemma hos Olivia . Vi tittade på Twilight och sen gick Denise och Emil . Efter det så hade jag , Selma , Olivia och Dessie krig , haha . Jag och Selma va på lag och Olivia och Dessie på motståndar laget . Vi ställde upp stolarna och tog kuddarna och slogs med dem . Men sen så gick Dessie hem . Då va det bara jag , Selma och Olivia kvar . Vi städade i biorummet och sen gick vi till hennes rum och gjorde inget specielt . Men efter en stund så gjorde vi ordning typ lade ut madrasser och sovsäckar på golvet . Sen så skulle vi välja vilken film vi ville se , vi tog High School Musical 2 . Haha , men så tittade vi på den en stund sen somade Selma , så vi stängde av och pratade lite . Men sen somnade vi . VI vaknade 11 och då gjorde vi mackor och tittade klart på filmen . Eller jag är inte säker om vi tittade klart på den men men . Sen gick vi en liten promenad i Vasaparken och så tog vi lite bilder . Sen kom Vega , Daniel och Love , då tittade vi på Twilight igen , haha . Men sen hade Olivia's mamma ( Anna ) gjort pasta med smelt parmesan ost med majs . Men sen tittade vi på Hejbaberriba , haha . Men 18.30 skulle jag , Vega och Selma gå . Så gick vi hem och nu sitter jag här och äter middag framför datan och kollar på Wipeoute och lyssnar på min pea press låt , skiit bra ! Men nu har jag börjat få ont i fingrarna , pussar / ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0