Dagen

Hej ! Dagen va jätte rolig faktisk ! Jag och Selma sov ju över hos Filippa som ni vet . Och idag vaknade vi typ runt 10 ? Aja , vet inte riktigt , men .. Jo senare av dagen kom Ella , Vega , August och Daniel . Emh .. Daniel och August är 97 , men det spelar väll ingen roll ! Men iaf. vi va hos Filippa typ en timme eller nått sånt , sen gick vi till Mc'Donalds och jag tog en McFlurry glass med oreo kakor men sen så fick Vega ett utbrott och gick , så vi följde efter henne och hon va jätte sur hon frös och hon orkade inte . Men sen gick vi til Sergel för att träffa Ellas kompis Ebba ( vakert namn ) . Men hon hade 2 kompisar som va gudomligt töntiga ! Usch asså dem gick runt medd kss ? Men liksom dem , men usch det går inte att förklara ! men så satt vi där uppe och ritade en stund . Sen gick jag , Filippa och Selma , vi orkade inte att vara där uppe med dem andra , så vi gick ner , och sen kom dem . Och efter det gick vi tillbaks till Filippa och då gjorde vi ingenting hade skiit tråkigt ! Men efter det gick vi hem till mig och då blev det roligare för vi tittade på Beck - Sjuangamålningen - skiit bra faktiskt ! Sen gickk Daniel , August och Vega typ tjugo i sex . Men Filippa , Selma och Ella gick typ nån minut över sex , men nu ska jag titta på * Fun with Dick and Jane * Såå vi ses puss

Kommentarer
Postat av: Vega

Älskar dig Ebba.

Förresten.. Du & August helt klart ! ;D

Puss

2009-03-15 @ 21:13:26
URL: http://makeupbox.blogg.se/
Postat av: Ebba

Älskar dig Vega

Vega och Daniel <3 varanndra !

Puss

2009-03-15 @ 21:59:41
URL: http://musicinmysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0