Datasalen med Filippa och Elvira

Godmorgon allesammans ! Jag hann tyvärr inte blogag imorse jag vaknade 2o över 7 och vi började 8.2o + att jag tar en evighet att bli klar på morgonen , vi säger såhär .. Jag är inte en morgonperson ! Är ni det ? Isåfall lucke fellows ! Jag skulle gärna vilja va en morgon person ! Såp jag kommer i tid till skolan , men iaf. Nu sitter jag i datasalen och håller på med mitt Australien arbetet . Men jag skriver lite om "the kangaroo" , booring  , men jaja . Elvira sitter bredvid mig och tjatar om vad hon ska skriva om , men .. Det ska inte jag bestäma ? Men jag sa att hon får skriva om Kylie Mignoue . Hon är ju från Australien ! Filippa sitter bredvid henne .. Japp =P Men när jag gick till skolan så bara såg det såå vårigt ut ! Det va sol , men jag tyckte det inte va såå varmt , fast det va varmare än va det va förut ! Men jja , vad ska jag skriva om ? Jo ! Olivia fyller år  idag ! GRATTIS !!! <33 13 år liksom ´, det känns som alla fyller år utom mig .. men jag fyller år om 7 månader , jag får vänta ! =) Men jag gav henne en chokladhjärtask och en liten parfym och sen badskumm ! Jag skulle gärna vilja ta dem sjäölv men , det är Olivias . Men jag tror att jag ska fortsätta med mitt arbete nu , pussar

  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0