Fika mys med Denise & Selma =)


Hejhej , nu är jag hemma efter en  lång väntan på två olika ställen , först Pause ( tv stället ) & sen Hong Kong ( kinamatstället ) & nu har jag varit hemma i en timme , eller rättare sagt 15 minuter , jag va ute med Lucke ( Selma & Denise ni får no cash ) Men iaf. Dagen gick bra fast det va inge roligt ! Men efter skolan blev det det ! Jag , Selma & Denise till ett litet mysigt kafee som heter Bönan ! Det va så mysigt ! Jag tog en grillad chiabatabrödsmacka med parma , mozzarella och tomat , Selma tog en choklad muffins som man fick smaka ( omg , den va good ) Denise tog en liten grov macka med tomat och mozzarella =) Men jag ska se på Desperate Housewives nu , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0