Fråge svar :

Först vill jag säga Tack till dem som frågade !

Hur sminkar du dig? Och kan du göra sminkvideoinlägg?

Svar : Hej Lisa ! Jo , jag gjorde ett videosminkinlägg men jag hann inte lägga in den ! Men självklart kan jag göra ett inlägg om det ! Men jag använder Dior puder , Dior rouge , Dior mascara eller Kanebo mascara , Dior , Nina Ricci elelr Clinique ögonskugga , ööhmm ... Jag andvänder ganska många saker , eller nää , det beror på vad jag har på mig ! Puss

När ska vi träffas ? Och tittar du på Lets'Dance ?

Svar : Hej Johanna ! Öhhm .. Jag vet inte men vi får höras nån dag ju , saknar dig också !
Och ja , jag tittar på Lets'Dance , men jag följer inte det !

Skaffa dig ett liv tjejen

 Hej ! Tack för kommentaren ! Jag vill bara veta en sak , varför skriver du kommentarer om du tycker så om mig ? Och jag har ett liv , men du kan ju köpa det ( om du har råd =S ) Men jag ska bara säga en sak till dig .. This is my blogg bitch ! Read it and smile or you cry !


Tack för allt brudar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0