HAHA -

Helo . Idag efter skolan träffade jag Vega och Daniel . Vi va i skolan typ lite mer än en timme . Först satt vi utanför vårt klassrum och sen drog jag , Vega , Selma , Denise och Daniel ner till gympasalen och där flummade vi oss lite , haha . Sen drog vi till mig och så skulle vi titta på " The deep end " men istället tittade vi på " Scary Movie 3 " fast den hackade skiit mycket och vi tittade knappt , jag skrämde livet ur Vega , haha . Men Daniel kanske gick runt 7 , kanske ? Vega gick iaf typ halv 8 =P Men jag vill bara säga att Vega och Daniel passar så  bra tillsammans (bilderna tagna ifrån makeupbox)
  My gosh ! Dem är bara fööör söta !
Glöm inte att gå in på Vega & Selmas blogg www.makeupbox.blogg.se ! Jag är beroende av den !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0