Hejhej ,

Hejhej , nu är jag hemma äter glass ( vanligt (?!) ) och tittar runt lite . Idag gick jag till skolan ( kom sent ) och sen va den dagen slut . Och btw Denise som kom i natt till Sverige ( honhar ju varit i Thailand ) gav mig Wild Child ! Love it =P Menmen , sen gick vi till tennisen och sen åkte jag hem . Nu har jag varit hemma och duschat + ätit glass =P . Aja , jag vet inte riktigt vad jag ska skriva såå . . Kom med ideér =D okej , och Selma , jag håller på att bli förbannad för att du aldrig skriver !! Och liksom jag tittar in på eran hela tiden och nuu skriver du inte , så vad är det för mening att titta in ? Okej okej , nu ska jag nog lägga av att skriva . Glöm inte att komma med ideér ! =D


e.


Kommentarer
Postat av: Lottie

Okej, alltid gott med glass! =) Hmm, jag tycker du skriver bra! lagom långa inlägg och roligt. Men det skulle vara kul om du gick in mer på detaljer lixom :D Kram

2009-03-03 @ 15:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0