Hem snart =/

Hejhej , Ebba här . Jo idag vaknade jag runt 7 pga. Disa och Paula =@ Men det va bra att dom väckte mig annars skulle jag inte hunnit =S Menmen , jag klädde på mig mina kläder ( lägger ut sen ) men sen sminka jag mig , åt chokladkaka med apelsinsmak och borsta tänderna och stack iväg . Men första lektionen va engelska ( nu kommer dramat ) . Min lärare Nina hade bokat datasalen hela lektionen , men vår datasnubbe Vincent sa att hon ionte hade det . Och då fick några gå till 6:ans datasalen och 9:ornas datasal , men jag va i 6:ans och så hade tydligen 7:orna bokat den , så vi fick gå ner till bibloteket men . . Cloudine ( biblotekskärring ) va på läkar besök , men Nina öppnade ändå så sprang vi in till där datorerna finns . Men det hade gått en 30minuter av en 60minuters lektion . Jag , Elvira och Filippa ska skriva om Australiens största stad , Sydney , och så skriver vi om Baron bay ( stranden ) och Bondi beach ( strand också ) . Men jag ska gå hem snart måste skriva lite på mitt arbete också . Men när jag kommer hem ska jag skriva inlägg och facebook =) Men ni kan väll kontakta mig någonstans ? Facebook ? Playahead , okej jag är aldrig inne , men det kan va roligt ibland och kolla på GB:s och mina vänförfrågningar =P Men men , spelar väll ingen roll vad man är inne på ? Men Jozzes och Matilda sitter här bredvid mig ( www.jozzes.blogg.se ) ( www.livelifelove.blogg.se ) . HAHHA , nu pratar vi om Julia Jones =D haha , hon är en B I T C H ! 100% B I T C H . Okej , förklaring ? Jo hon hade pratat skit om Matilda , fast dom va liksom bästisar ! Fan va lågt ! Men jag ska gå nu , bloggar senare =)



E B B A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0