Hemma efter stan =/

Hejhej , nu är jag hemma och tittar lite på tv och chattar . Men iaf. idag efter skolan gick jag , Denise , Selma , Elvira , Matilda och Filippa på stan . Matilda , Selma , Elvira och Filippa gick lite själva för dom ville gå i andra affärer än vad jag och Denise ville , så vi gick också lite själva . Jag hittade ett par skiit fina skor på Hm , dom va bruna lite vår/höst skor och dom hade en lagom klack och alla ba " Ebba dom rä så dig ! " Och det tyckte jag med ! Guud va dom va fina ! Men jag köpte dom inte . . . BUHU , men vi ska på stan igen typ nån dag i veckan . Klockan 21.oo är det " Den rätte för Rosing " Sen 21.55 är det säsongstart för " Desperate Housewives " ME <3 ! Jag verkligen älskar det ! Nu loggade Oliviqa in YIPPI ! Hon lyssnar på " Halo " med Beyonce , älskar den ! Haha , men jag ska laga mat nu , slänger in bilder senare på Mig och Denise från Md =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0