Hemsk dag - Bra dag

Hejhej , jag vill börja med att säga till Selma www.makeupbox.blogg.se att jag kommer stötta henne föralltid eftersom jag älskar henne med hela mitt hjärta .

Jo , idag vaknade jag runt 7 kanske och så klädde jag på mig och gjorde ordning mig inför skolan . Sen när jag gick mötte jag upp Wilhelm och så gick vi till skolan tillsammans när vi kom till skolan ( vill inte ta upp ) så hände det något som värkligen är hemskt ! Sjukkt asså . Men efter en jobbig och dysterdag gick Denise och Jag till mig och så lämnade jag min väska , sen gick vi till Denise så lämnade hon sin väska och bytte skor för vi promenerade på djurgården nån timma och det va skit lerigt och vi va jätte flummiga och vi halkade hela tiden ! Haha , Denise flummkompis . Men vi såg en jätte söt hund som följde efter oss , men sen följde Denise mig till bussen och den gick aldrig så vi stod utanför och flummade sen näär motorn startade så sprang jag till bussen och knackade på dörren men han ignorerade mig totalt ! Han såg mig jag lovar ! Guud va jag hatar taskiga busschaffisar ! Men sen kom en annan på engång så det tog inte så lång tid , men sen kom jag hem och åt tacos och titatde på Rosings program och Desprete nu tittar jag på Christine hahah  , Ebba roligt ! Men jag tog många bilder fast min sladd är borta men tänk bilder framför er , haha . Men jag orkar inte blogga längre ha en trvlig kväll ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0