inlägg =P

Hejhej , nu sitter jag i datasalen och gör ett litet inlägg . Idag så vaknade jag klockan 7.3o och det va inte så bra för att jag skulle träffa Matilda vid det vanliga stället , klockan 7.55 , men jag kom 8.oo , jag försov mig ju =D HAHA . Okej , men vi komm inte försent i turfall . Vet inte vad jag ska göra - orkar inte vara i skolan . Men det är ju jätte fint väder ute ! Riktigt vårväder ! Guud , har ni märkt hur det börjar bli vår ? Det har jag , klockan 7 börjar det bli mörkt ! Liksom i vintras blev det mörkt klockn 4 ! Det är ju jätte bra ! Men nu längtar jag verkligen till sommaren ! Va utomlans och med kompisar =P Självklart kommer jag vara i Italien som vanligt med mina sysslingar och deras föreldrar ! Jag har varit med dom 3 sommrar i rad .  Först va vi i Elba , sen Ischia och nu i sommras i Porto Ferrari .  Och i sommar vet jag inte riktigt .
Vad ska ni göra ?

Men nu sitter Filippa och arbetar med Sydney , Selma sitter och pratar om folk hon inte gillar , Denise går runt och äter apelsin och Elvira gick precis ut . Men jag vet inte vad jag ska göra . . hmm . . HAHA , nu knackar Elvira på fönstret med hennes skåpsnyckel HAHA . Okej , vet inte vad jag ska gööra förslag ? Ehm .. Men jag orkar inte blogag mera , glöm inte att slänga in en kommentar <3

Ebba

Kommentarer
Postat av: Lottie

I sommar ska jag till grekland, frankrike och landet :D

2009-03-05 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0