Läste en blogg och såg detta ..

"Folk tycker jag är äcklig och ful", stackarns Caroline hittar sidor där det står om hur ful och äcklig folk tycker hon är.. 

Jag tycker det hemskt, hon ställer inte direkt upp i melodifestivalen för att bli dömd över hur hon ser ut, eller hur? Folk kritiserar att hon har en sån tjock mage, ursäkta mig men jag skulle vilja se era magar då ni sätter där hemma framför tvn och äter chips till melodifestivalen!

Förstår inte varför männsikor ska vara så elaka mot varandra, vi alla borde stötta och hjälpa till istället. Människor kan vara så fruktansvärt avundsjuka, jag om någon borde veta det!
Jag skulle absolut kunna rösta på stackarns Caroline ikväll bara för att stödja henne, hon kan inte ens gå in på internet nu för tiden för då ser hon alla dom hemska orden mot henne. Men jag hoppas hon är starkare än så, lycka till ikväll!




Go Ugglas, inte pga av din låt dock..!


Guud va sur jag belv , det är absolut inget fel med henne ! Hon ser ut som en jätte snäll  ! Usch för er som skrev det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0