Morgon Smoothie

Godmorgon allesammans , ska bara skriva ett snabbt inlägg eftersom det är alltid jag som måste gå ut med Lucke men .. Jag har en liten deal med min pappa och Madde . Jag ska få 75kr på morgonen och då går jag bara ovanför vårt hus , och sen när jag kommer hem ska jag gå 45minuter med honom och då ska jag få 200kr istället ! Jag måste ha cash ! Men iaf. idag börjar jag 8.20 och första lektionen är engelska , och då ska vi arbeta med våra Australien arbeten . Jag kanske inte har sagt det men iaf. jag arbetar med Elvira och Filippa , jaa ..  Vi skriver om Sydney , Operahuset , filmn Australia , Hugh Jackman , Nicole Kidman ( amerikansk-australiensk ) Byron Bay , Many Beach , Bondi Beach ect . Men jag  måste äta färdigt min smoothie nu och sen är det Lucke som gäller . Vi ses i skolan ! Jag kommer självklart blogga i skolan ! Men jag hinner inte lägga in bilder nu men , eller jo , men bara på min smoothie !
 Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0