Morgon .

Hejhej , nu pratar jag med Denise i telefonen och så äter jag choklad bröd =) Men jag får inte prata i telefonen för pappa , för att igår så pratade jag med Denise ganska änge , sen Selma ganska länge och så pratade jag med Johanna vääldigt länge =S Men n tittar jag på Tyra Banks show do not disturbe ! Men jag ska bara skriva lite till . Jo idag så ska the gang träffas och fira söta Denise ! Hon fyller hela 13 år  ! ja må hon leva , ja må hon leva , ja må hon leva ut i hundrade år ! Ja då ska hon skjutas , ja då ska hon skjutas , ja då ska hon skjutas på en skottkärra fram ! GRATTIS du betyder väldigt mycket för mig , gk , bästavän ! Älskar dig ! Men nu ska jag klä på mig , pussar !

Kommentarer
Postat av: denise

Same here bestfriend<3.

2009-03-07 @ 10:49:35
URL: http://deniselife.blogg.se/
Postat av: filippa

Grattis gumman, Ha en bra födelsedag!<3

2009-03-07 @ 12:09:27
URL: http://poshs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur har du fixat din bild där det står Ebbas blogg osv...?

2009-03-07 @ 17:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0