Ska berätta om idag ..

 Hejsan hoppsan ! Idag vaknade jag runt halv sju , i think ..  Menmen , vi åakte tjugo i åtta och då var jag klar ? Nänä , jag var verkligen inte klar ! Jag hade inte ens satt på mig byxorna =) Men jag hann ändå =P När pappa lämnar mig utanför skolan så träfafde jag Olivia , Isabella och Clementiné . Men dagen var lugn , vi hade diktamen och inga speciella lektioner=P Men sista lektionen va franska ateljé .. Jag , Selma , Alice och Molly va en grupp och det va så pinsamt . Vi har film och då ska man spela in en film man hittat på själv och våran va jv lite så där , vi skulle säga våra repliker skulle också vara på franska + att våran extra lärare filmar som en kratta !  Men iaf. ingen INGEN skratta , det va bara jag och Selma som gjorde det ( pinsamt ) men iaf. sen  fick vi byta grupp , vi har Ann-Cathrine ( ny ) hon vill att vi ska skriva och rita förhand en egen serie ! Jag blev skit sur och lite flummig faktiskt =P Men vi slutade efter franskan . Jag och Selma skulle gå till stureplan ( där min pappa jobbar ) och hämta pengar för Olivia skulle ha utvecklingsamtal . Men Selma skylde på att hon har asma och inte orkade gå dit , men då gick jag själv . På vägen dit träffade jag Olivias mamma Anna ( supersnäll ) med jag komm tillbaka efter 10 minuter typ , så satt vi utanför vårt klassrumm och hade tråkigt =) Men vår pararellklass hade inte slutat och man hörde skrik och gap hela tiden , dom blir så när dom får en vikarie men nu håller vi oss till saken . Sen så efter en halvtimme så går vi till Casablanca och Olivia köper popcorn , jag och selma tog en massa från henne , hehe <3 men sen gick vi till Mc'Donalds och jag köpte en liten pommes och Selma tog en äppelpaj , efter det gick vi och köpte Sushi och då ringde Selma Denise medans vi väntade , hon gick hem i mitten av dagen eftersom hon mådde inte så bra , och vi sa krya på sig ! Och Denise krya på dig gummsis men iaf. efetrdet gick vi till hemmakväll och då hyrde vi Aqouamarine tror jag den hette och så tittade vi på den , sen skulle pappa hämta mig runt sju ( han är såå sträng =@ ) men då åkte vi och hyrde dom där filmerna och popcorn . Men nu så sitter jag här i min ensamhet och bloggar , men nu blir det film ! P&K
  SÅ här ser jag ut jusst nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0